Thursday, 29 December 2011

Sekolah da nak buka ! Owh , tidak . . . Homework ada yang ta siap lagi ! :(

                                                   
                                                     Assalamualaikum sume !


                         Tengok la tajuk kat atas tu . sekolah da nk buka , tapi homework
                                                   ada lagi yang ta siap . huhu .
                   nanti , kena ciap sedia la kena marah dengan cikgu - cikgu nanti . huhu . 
                                tapi , aku percaya , mesti ramai lagi yang ta siap homework .
                                                     sama cam aku jugak . haha .
                            
                          tengok je la nanti , bila da buka sekolah . mesti ramai yang ta
                                         senang duduk sebab ta siap homework .
                                             aku pun cmtu la nanti kot . haha .

                               okay la . sampai situ je la dulu aku post sal benda ni .
                                       aku nak gi wt homework yang ta siap tu .
                                                  k tata . mmuuaah ! hee . ;)

                               p/s : da abis bace kat atas tu , tolong :
                                                TEKAN SINI 
                                                  KLIK SINI
                                          TEKAN SINI JUGAK
                                                 :)

                                          
♥ Terima kasih sebab sudi baca entry Nadya ni ♥