Sunday, 29 January 2012

Kucing ku suka makan timun ?? :)

                                              

                                        
                                              Assalamualaikum semua !
                                                         :)


                      Hari ni Nadya nak cerita sikit sal kucing Nadya yang seekor ni .
                                     Tengok tajuk kat atas tu la ye . Hehe .
                                         ' Kucing ku suka makan timun ? '
                   Biar betul kan ? Hehe . Tapi tu memang betul . Ta tipu tau .

                        Kalau tak percaya , korang boleh la datang rumah Nadya .
                    Rumah Nadya kat Ipoh , Perak tau . Kalau sanggup , datang la . Hee .
                         Korang boleh bagi kucing Nadya makan timun sendiri tau . :)
                                                   ( gurau jew ) . Hehe .

                   Ni gambar kucing Nadya yang suka makan timun tu . Nak tengok ta ? :)

                                                                  -

                                                                  -

                                                                  -



     


Ni la kucing Nadya yang Nadya cerita yang suka makan timun tu .
 Comel ta ?? Hehe .
Kucing Nadya ni namanya Mey . Tapi kadang - kadang ,
panggil dia Meya . :)


Sekian :)


                               
♥ Terima kasih sebab sudi baca entry Nadya ni ♥