Wednesday, 2 January 2013

Sehari bersama si dia ;D





                                           Assalamualaikum semua !
                                                    :)          



               Lama aku aku tak mengemas kini blog ku yang terchenta ini ..
             Cewahh , ayat skema .. haha .. Last aku update blog ni pun tahun lepas ,
            18 Disember 2012 .. Lama kan aku tak update blog ni ? Rindu kt blog ni ..
            hehe . Aku lama tak update blog ni sbb aku malas nak taip panjang panjang ..
            Tapi hari ni aku agak rajin tuk menaip ni . :)

            So , seperti post title yg kt atas yg korg ley tgk tu , ' sehari bersama si dia '.
           Bersama dengan sape ye ? hehe . Jeng jeng jeng . haha . Aku bersama dengan 
           my Capital A lahh , Azif ♥ 
           
           Kami date sehari sebelum new year , 31 Disember 2012 .. Kami lepak kat Aeon 
          je pun .. Btw , kami plan nk lepk satu tmpt , tp memandang kan hari tu hujan , 
          tak jadi lah kami nak lepak kt tempat tu .. So , kami pun lepak lah kat Aeon ..
          Layan movie lagi .. Cm hari tu jgak .. hee ..

           Nak taw movie ape kami tengok ? Tengok kt bawah ni k :) 

                         -

                         -  

                         -

                       
                   
          

           Haa . Movie ni lah kami tengok .. Cite cina jgak kami layan ..
           Movie CZ12 . Cite Jackie Chan ..Best jgak cite ni .. Lawak lawak je cite ni .. haha .
          Then , pas abih tengok cite ni , kami pergi mengisi perut kami yang dah memang 
          kebulur ni .. haha .. Kami menuju ke Pizza Hut .. Melantak lah kami kt situ .. :)

          Lepas makan tu , kami menuju ke stesen kereta api .. Nak anta dia balik .. 
          So , masa nak berpisah tu , memang lah sedih .. Kejap pun dah rindu kat dia ..
         
          ' Awak , saya rindu kat awak sangat sangat .. Terima kasih sebab sudi datang 
           lagi kat Ipoh ni . Saya sayang awak taw . hee ' 
           LOVE YOU , MOHD AZIF SYAHRIL

             
♥ Terima kasih sebab sudi baca entry Nadya ni ♥